4.08.2014

HIGH FIVE #12 Najlepsze książkowe szkoły z internatem

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku, z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...
Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.
Dołączyć możecie tutaj.

Tym razem na tapecie książkowe szkoły z internatem. Jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad tym, które są najlepsze. ale na potrzeby tego rankingu przeprowadziłam wnikliwą analizę :) Oto jej wyniki:


1. Hogwart - "Harry Potter"

Nie wiem jak wy, ale ja odkąd przeczytałam pierwszą książkę o Harrym Potterze chciałam trafić do Szkoły magii i czarodziejstwa. Ta szkoła jest po prostu magiczna i nadal z wielką chęcią bym się tam wybrała.





2. Akademia Mitu - Seria "Akademia Mitu" 

Nie aż tak magiczna jak jej poprzedniczka, ale równie klimatyczna, a zarazem przerażająca. Bardziej luksusowa i nowoczesna szkoła z internatem, która dzięki wszechobecnym, ciut przyprawiającym o dreszcze rzeźbom nie traci na swojej wyjątkowości.



3. ST. MAGDALENE - "Gorączka"


Co prawda książka sama w sobie nie koniecznie mi się podobała, tak szkoła z internatem w niej opisana już bardzo. Całkowicie odmienna od swoich poprzedniczek ma w sobie coś co przyciąga. Poza tym to szkoła tylko dla wybitnie uzdolnionych, co skutkuje tym, że tam wszystko jest najlepsze. 



4. Amerykańska Szkoła w Paryżu (ASP) - "Anna i pocałunek w Paryżu"


Ta szkoła urzekła mnie przede wszystkim swoim położeniem. Ale nie tylko. Również tym jak wszystko było zorganizowane i jak wyglądały pokoje mieszkańców, a także stołówka i sale lekcyjne. Może nie jest to magiczne miejsce, ale mnie zdecydowanie zauroczyło. 



5. Easton Academy - "Tylko dla wybranych"


Na koniec szkoła z internatem, która była pierwszą, o jakiej przeczytałam. Od początku bardzo ją lubiłam ze swoimi budynkami pokrytymi bluszczem, akademikami dla bogatych dziewczyn oraz zawsze idealnie przystrzyżonymi trawnikami. Ona bardzo przypomina mi te wszystkie szkoły, które ogląda się na filmach i chyba to najbardziej mnie do niej przyciągnęło. 

8 komentarzy:

  1. Znam niestety jedynie Hogwart, ale jego i tak nic nie przebije. Hogwart rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam większość szkół z twojego zestawienia, ale powiedzmy sobie szczerze - Hogwart pozostanie najlepszy. :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  3. Och tak, Hogwart króluje ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam że pojawi się Hogwart :D ta szkoła, albo żadna inna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Hogwart oczywiście u mnie też na pierwszym miejscu. Reszty nie znam, ale może się to kiedyś zmieni...

    OdpowiedzUsuń
  6. Akademii mitu w ogóle nie znałam i chyba czas to zmienić. No i oczywiście 1 zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hogwart u mnie również na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszej chwili człowieka nachodzi myśl: "pff, szkoły z internatem - przewijają się cały czas", a potem okazuję się, że w głowie pustka. Do Anny się przymierzam, Hogwart znam i kocham, a dodałabym uczelnię z Szukając Alaski. Pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie: wilcze-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli odwiedzasz mojego bloga to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi z tego powodu ogromnie miło i postaram się na niego odpowiedzieć.

Reklama