27.04.2014

Konkurs Majówkowy

Tak jak już pisałam na facebooku znikam z bloga aż do matury, ponieważ te wszystkie przygotowania zabierają większość mojego czasu i po prostu nie mam kiedy pisać. Natomiast doszłam do wniosku, że nie mogę zostawić was z niczym. Z tego powodu organizuje mały konkurs.



Regulamin konkursu:

  1. Organizatorką konkursu jest Ana właścicielka bloga Head over heels with books.
  2. Konkurs Urodzinowy trwa od 27 kwietnia (dzisiaj) do 16 maja 2014 roku do 12:00. Zgłoszenia, które zostaną nadesłane po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę.
  3. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 7 dni po zakończeniu konkursu.
  4. Nagrodą w konkursie jest książka "Czas żniw" Samanthy Shannon
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w trakcie trwania konkursu.
  6. Zasady udziału:
  • Aby się wziąć udział w konkursie należy zgłosić się poprzez aplikację konkursową, która znajduje się pod spodem.
  • Po ogłoszeniu wyników, skontaktuję się ze zwycięzcą z prośbą o adres do wysyłki, na który czekam 3 dni od momentu wysłania maila zawiadamiającego o wygranej. Jeśli ktoś będzie nieobecny, a co za tym idzie nie będzie mógł odpowiedzieć na maila, wtedy prosiłabym o informację w komentarzu.Brak e-maila zwrotnego powoduje przejście nagrody na inną wylosowaną osobę.
  • Paczki są wysyłane tylko do osób zamieszkujących teren Polski, nie wysyłam paczek za granicę!
  • W konkursie mogą brać udział osoby, które posiadają bloga oraz osoby, które bloga nie posiadają.
  • W aplikacji konkursowej jest kilka czynności, które można wykonać, aby otrzymać więcej losów. Natomiast chciałam tutaj zaznaczyć, że nie są to czynności obowiązkowe - nie musicie ich wykonywać. Obowiązkowe jest tylko udzielenie odpowiedzi na pytanie. Komentując podajcie adres e-mail jakim zalogowaliście się w aplikacji.
  •  W razie jakichkolwiek pytań, bądź wątpliwości piszcie w komentarzach bądź na adres e-mail. Postaram się rozwiać wszystkie wasze wątpliwości. 
  • Zwycięzca zostanie wybrany w sposób losowy.
Aby zalogować się w aplikacji konkursowej należy kliknąć na przycisk Log in. Następnie w pierwszej rubryce podać swoje imię bądź nick, a w drugiej adres e-mali. Na koniec należy kliknąć na ten zielony przycisk Log in. Takim sposobem zakończyło się logowanie do aplikacji konkursowej. W tym momencie pokażą wam się czynności do wykonania w większości są one opisane po polsku, więc chyba nie będzie z tym większego problemu.

a Rafflecopter giveaway

39 komentarzy:

  1. Jeśli miałabym ci polecić książkę na wakacje, byłaby to zdecydowanie powieść Johna Greena "Gwiazd naszych wina". Tak, wiem, że jest smutna, ale przy tym jest tak zachwycająco piękna, że warto zapoznać się z nią w momencie, gdy ma się trochę wolnego czasu ;)

    Pozdrawiam, KulturkaMaialis vel. Dominika Br

    OdpowiedzUsuń
  2. mail bedzie albo arlecia1@vp.pl na którego zarejestrowany jest blog i to pewnie bedzie on. albo mój osobisty ewcius1991@vp.pl.
    pytanie było jaką książkę polecamy. Ja bym Ci poleciła Genevieve - Eric Jerome Dickey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha jeszcze czemu akurat ją polecam? bo facet ma niezłą wyobraźnie. jeśli lubisz czytac powieści o zabarwieniu erotyczny :P książka jest i pełna erotyki i jednocześnie opowiada smutną, wzruszającą historię kobiety. więcej zdradzać nie bedę, jak bedziesz miała ochotę ja przeczytać to sama ocenisz :)

      Usuń
  3. Nie lubię aplikacji konkursowych i pogubiłam się okrutnie, ale link na fb zamieściłam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że nie będzie większych trudności, aplikacja jest naprawdę bardzo prosta :)
      Mimo wszystko dzięki za link :)

      Usuń
  4. Na wakację mogę polecić cykl Dom Nocy. Książki z tej serii tak mnie wciągnęły, że zapomniałam o cały bożym świecie. Gorąco polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam "Gwiazd naszych wina". Bardzo wzruszająca książka. Ponadto jej lektura przyda się przed premierą filmu na jej podstawie, który swoją premierę będzie miał już w czerwcu tego roku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wakacje najlepsze są książki lekkie, ja preferuję obyczajowe.
    Anna i pocałunek w Paryżu wydaje się być idealna, nawet jeśli nie czytana pod wieżą Eiffla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko fajnie, ale książka już przeczytana i zrecenzowana :)

      Usuń
    2. Bardzo przepraszam, nie zauważyłam. W ramach rehabilitacji polecę "Idealną chemię" i "MISSję Survival" :) Obie lekkie, ale przyjemne.

      Usuń
  7. iza_suchar@o2.pl

    Zanim odpowiedzialam na pytanie w aplikacji kliknęłam że wykonałam i dlatego tu Ci polecę "Marcowe fiołki" Sarah Jio, bo ta książka mnie rozmarzyła. W tle jest morze, domki na plaży, a bohaterowie są tajemniczy, jest też wciągajacy pamiętnik, no i oczywiście wątki miłosne. Książki sie nie czyta, tylko pochłania :)

    Mam nadzieje że reszta jest ok w aplikacji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Ayumi O
    Email: ayumi25@interia.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Skoro w tym roku piszesz maturę, to zapewne niedługo podążysz na studia...
    Tak więc chciałabym polecić Ci powieść rozgrywającą się właśnie w tamtym miejscu -
    Tak blisko - Tammary Webber. Jest to wspaniała, jednoczęściowa powieść o miłości, która
    musi pokonać wiele przeszkód, aby osiągnąć pełnię szczęścia. Właśnie ostatnio ją czytałam,
    więc jeśli by cię zainteresowała zachęcam do przeczytania jej recenzji:
    http://swiat-w-dloniach.blogspot.com/2014/04/tak-blisko-webber-tammara.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Miqaisonfire, x.miqa.x@hotmail.com

    Serdecznie polecam Ci książkę, która pochłonęła mnie od pierwszej strony - jest w niej wszystko, czego potrzeba w dobrej literaturze - miłość, poszukiwanie szczęścia, tajemnica z przeszłości... "Marcowe fiołki" Susan Jio.

    OdpowiedzUsuń
  10. e-mail: lawendacorine@gmail.com
    Odpowiedź:
    Jest naprawdę mnóstwo książek, które mogłabym Ci polecić na lato. Jednak myślę, że mój wybór trafi na sagę "Klątwa Tygrysa", która opowiada historię miłosną, nieco zamieszaną, z pięknymi Indiami w tle, cudownymi mężczyznami i ciekawą fabułą. No i nie zabraknie również tych złych! Lektura wciąga i jest bardzo fajna, miejscami zabawna, miejscami słodka, miejscami trzymająca w napięciu. Sama nie wiem, kiedy przeczytałam 4 tomy, ale to uzależnia!

    P.S. Nie wiedziałam, o co chodzi z tym "Tweet about the Giveaway", więc zwyczajnie tweetnęłam o konkursie :D
    P.S. 2 Nie będzie mnie od 20 maja do 30 czerwca, dlatego bardzo bym Cię prosiła o wyniki wcześniej niż po 7 dniach :D Wątpię czy na obozie będzie Internet...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekaj_9@wp.pl

    Serdecznie polecam Ci książkę "Zapomniane" Cat Patrick. Jest to książka, którą czytałam już kilka razy i za każdym poznawałam tą historię na nowo. Jest ona luźna i nie ma kontynuacji, co mi bardzo pasuje, bo jestem zawalona nieskończonymi seriami. Ogólnie ciekawy jest na nią pomysł. Czytając ją zapomniałam o reszcie świata. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. email:imtoomuchevil@gmail.com

    Z całego serca polecę Ci "Inferno" Dan Brown. To książka, którą skończyłem niedawno, opowiada o wykładowcy symboliki na Harvardzie, który z niewiadomych przyczyn pojawia się nagle we Florencji, ma ranę postrzałową i nie jest tajemnicą że osoba która do niego strzelała nadal mu nie odpuszcza. Okazuje się że Robert Langdon jest ostatnią osobą która ma szansę na rozwikłanie zagadki szalonego naukowca.

    PS.Mam trochę dłuższy opis tej książki na http://podomyslajmysierazem.blogspot.com/2014/04/inferno-czyli-jak-dan-brown-zrobi-ze.html Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl

    Książka na wakacje? "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca". Kupiłam i przeczytałam na wakacjach i nawet okładka jest taka specjalna na lato i czas wolny. Ciekawa, niewymagająca lektura, oparta na utartym schemacie, ale jednak przeurocza i przezabawna. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. justynadzielska@onet.pl

    Polecam ''Chłopców'' (obie części, aczkolwiek bardziej podobał mi się tom drugi) Ćwieka m.in. ze względu na Dwoneczka-''matkę'' Zagubionych Chłopców.

    OdpowiedzUsuń
  15. magda.niska@interia.pl

    W tam te wakacje czytałam całą serie Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy i bardzo Ci ją polecam, ponieważ świat bogów jest świetnie połączony z światem ludzi. Czytając czasami wierzyłam ,że naprawdę istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gemma@poczta.fm

    Odpowiedź; Hm, co ja bym mogła ci polecić? Myślę, że książkę pt. "Dziewczyna i chłopak wszystko na opak " - Wendelin Van Draanen. Bo opowiada uroczą, ciepłą historię, która pozostawia ślad na sercu i jest po prostu świetna, a przy tym też lekka. Można się przy niej odprężyć. Ja jestem w niej zakochana i, w sumie, ogółem poleciłabym ci ją do przeczytania, nie tylko w wakacje, bo naprawdę warto. c;

    OdpowiedzUsuń
  17. olabukanska@gmail.com

    Na wakacje poleciłabym ci serie książkek Kroniki Rodu Kane. Wszystkie trzy książki bardzo wciągają i z każdym kolejnym rozdziałem ma się ochotę na wiecej. Jak zacznie się czytać pierwszy tom pt Czerwona piramida, nie można przestać, dopoki się noe slończy. Dlatego właśnie uważam, że idealnie nadaje sie na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  18. damian.wojtunix@gmail.com, Avenix

    Na wakacje poleciłbym ci całą serię "Gry Endera" (mimo, iż pierwsza część była cudowna - miała nawet niedawno swoją ekranizację - to kolejne części są jeszcze bardziej szokujące). Seria ta została napisana przez kultowego pisarza fantasy Orsona Scotta Carda. Świat przez niego przedstawiony jest tak rozbudowany, postacie tak ciekawe i skomplikowane, iż można by się zastanawiać, czy Card nie dorównał tym samym Tolkienowi. Jest to przede wszystkim odyseja kosmiczna, podróż przez nieskończone kolonie założone przez człowieka, na wielu Ender postanawia zostać na dłużej, szczególnie iż ma bardzo niecodzienną misję. Kobieta, która z nim podróżuje istnieje, choć nie istnieje w normalnym dla nas znaczeniu. Cóż się tu rozpisywać - jeśli masz ochotę na trochę fantasy, science-fiction, dojrzałych i skomplikowanych bohaterów, oraz akcję, która momentami potrafi wgnieść w krzesło, to już wiesz po co sięgnąć!

    OdpowiedzUsuń
  19. incia19931@wp.pl

    Na wakacje polecam Ci powieść fantastyczną Ricka Yanceya "Piąta fala". Zauważyłam, że masz ją zakupioną i moim zdaniem warto po nią sięgnąć. Książka nie opowiada o wampirach, wilkołakach, lecz o kosmitach, którzy w kilka miesięcy zawładnęli Ziemią. Została tylko garstka ludzi, która nie umarła od śmiercionośnego wirusa. Główną bohaterką jest kilkunastoletnia Cassie. Nie będę opowiadać jej losów, bo nie chciałabym Ci odebrać przyjemności przeczytania tej książki ;) Książka jest bardzo podobna do serii Tahereh Mafi "Dotyk Julii", jednak ma więcej tajemnic, co dodaje jej swoistego smaczku ;) Jeżeli podobała Ci się tamta seria, to powinnaś także sięgnąć po pierwszy tom "Piątej fali". Naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mail : lafee2702@gmail.com

    Myślę, że dobrą książką na lato i wakacje będzie powieść Federico Mocci 'Trzy metry nad niebem'. Jest to nietypowa historia miłosna mająca miejsce w upalnych i słonecznych Włoszech, więc jak najbardziej pozwala jeszcze bardziej wczuć się w letnią aurę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na wakacje książka powinna być lekka, przecież wtedy nas mózg odpoczywa od nadmiaru pracy w roku szkolnym ;) Więc spokojnie mogę Ci polecić do przeczytania "Look". Opowiada historię Ted, chudej, przeciętnej dziewczyny, która pewnego dnia zostaje odkryta przez Simona, mężczyznę pracującego dla agencji modelek. Od tego czasu życie Ted się zmienia. Wszystko byłoby idealne, gdyby nie jej siostra, Ava, która zachorowała na raka. Ja się osobiście nie interesuję bardzo modelingiem, ale książka mi bardzo, ale to bardzo przypadła do gustu, więc mam nadzieję, że i tobie przypadnie :)
    email: betweenbooks13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam Ci książkę "Nie mów nikomu" Harlana Cobena - od niej zaczęła się moja przygoda z tym mistrzem powieści kryminalno-sensacyjnej i całkowicie pochłonął mnie ten gatunek :) Świetnie napisana, z wartką akcją, czyta się ją błyskawicznie i naprawdę ciężko się oderwać - gwarantuję kilka zarwanych nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co by Ci tu polecić? Hm... Już wiem! Książkę "Mroki" Katarzyny Szewioła-Nagel. Jest to fantastyka w czystej postaci, i to w dodatku naszej rodzimej autorki, książka trzyma w napięciu, ma nietuzinkowe opisy, a w szczególności niezwykłe pomysły. Na wakacje idealna, dość krótka, nie wymagająca włączenia swojego mózgu na najwyższy bieg, tylko relaks i przyjemność z czytania książki gwarantowany

    OdpowiedzUsuń
  24. mail: zyzio194@wp.pl
    Książka, którą polecam na wakacje to Inne Zasady Lata. Opowiada historię o dwóch chłopcach już nastolatkach, którzy mają rożne problemy. Pewnego dnia spotykają się i zaprzyjaźniają, a wtedy zaczynają rozumieć czym jest prawdziwa przyjaźń, jak bardzo są dla siebie ważni. Książka wbrew pozorom jest całkiem lekka, naprawdę szybko ją się czyta. Polecam.
    http://maximumofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. email: nata262@wp.pl
    Polecam ci "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca", ponieważ według mnie to idealna lektura na wakacje - lekka, przyjemna i zabawna. Główna bohaterka w wyniku swej lekkomyślności pewnego dnia musi się zmierzyć z przyziemnymi czynnościami jak odkurzanie, gotowanie, itp. lecz problem tkwi w tym, że nigdy nie miała z nimi do czynienia, czytając opisy jej nieporadności zwijałam się ze śmiechu na kanapie :D Z kolejnymi stronicami obserwujemy przemiany jakie zachodzą w bohaterce, jednak w wyniku nich nie traci ona swego charakterku, oj nie :D Przepraszam za tę nieskładną wypowiedź, ale opisywanie czegoś nie wychodzi mi zbyt dobrze, jednak mam nadzieję, że mimo tego zachęciłam cię do sięgnięcia po tę pozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja polecam Ci książkę "Wiatr"Marcina Ciszewski. Polski pisarz, książka osadzona w Polskich realiach z dobrze odwzorowanymi szczegółami ze świata.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecam Ci książkę"Lista moich zachcianek" Gregoire Delacourt. Do mnie przemówiła bardzo mocno. Historia przeciętnej kobiety, która wygrała w totka osiemnaście milionów, co jak łatwo się domyślić, wywraca jej życie do góry nogami. Sporządza listę swoich potrzeb, zachcianek i szaleństw - takich całkiem zwykłych jak nowy telewizor czy czerwona sexy bielizna, jak i nieco zwariowanych, np. zobaczyć Johnny'ego Hallydaya na koncercie. Pieniądze spadające nagle z nieba są błogosławieństwem, ale i przekleństwem, dlatego historia Jocelyne jest pouczająca i składnia do refleksji, bo czy na pewno taka wygrana jest drogą do szczęścia? A może szczęście jest tuż obok, a my go nie widzimy? Wielokrotnie marzyłam o trafieniu "szóstki", zastanawiałam się co bym zrobiła, co kupiła, w co zainwestowała? Wydawało mi się, że byłoby to najcudowniejsze doświadczenie w moim życiu, które skreśliłoby wszystkie problemy. Ta książka zmieniła moje podejście, dała mi wiele cennych wskazówek, a przy okazji świetnie się bawiłam podczas czytania :)
    Książka świetnie wpasowuje się w wakacyjny klimat, kiedy to marzymy o kosztownych wyjazdach i spełnianiu marzeń bez ograniczeń finansowych, podczas gdy mocną cieszyć się wolnym czasem korzystając z tego, co mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Polecam Ci z całego serca serię ,,Zwiadowcy" Johna Flanagana. Jest idealna na wakacje ponieważ, jest w niej dużo humoru i na pewno niektóre fragmenty Cię rozweselą. Znajdziesz w niej różnorodność charakterów- od wesołej kucharki do ponurego zwiadowcy. Miejsca, w których rozgrywają się akcja zaparły mi dech w piersiach. Do dzisiaj marzę, żeby w nich zamieszkać.
    Kolejne części są również bardzo ciekawe, więc nie będziesz się przy nich nudziła. Wydarzenia mają miejsce na łonie natury, więc kiedy wyjedziesz w plener, zdarzenia będą Ci jeszcze bliższe.A ponieważ jest ich dużo cykl jest idealny na wakacje. Czyta się bardzo szybko, a jak wiemy wakacyjne dni są dłuższe, więc jedną część przeczytasz w jeden góra dwa dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co to wstawiłam baner na bloga http://wonderlandof-books.blogspot.com/

      Usuń
  30. Ja ze swej strony chciałbym polecić książkę, o jakiej z pewnością bardzo niewielu słyszało. Autor: Robert Gong. Polak, który na razie jest u progu bram do sławy, zdobycie o nim informacji to wyzwanie nie lada.
    Książką, którą polecam, jest jego "Kokainowa miłość". Kupiłem ją zachęcony bardzo pochlebnymi opiniami znalezionymi w internecie, gdyż nie ma tego autora w żadnej z bibliotek. Oczekiwałem przynudzania, niezbyt szybkiej akcji, wszak brak rozgłosu=brak wielkich umiejętności pisarskich (dla mnie, kiedyś).
    Sięgnąłem więc na półkę, otworzyłem książkę i wszedłem do jej świata, a godzina była to mniej więcej 18. W momencie, kiedy miałem już dość czytania na dzisiaj, okazało się, że jest już bardzo późna pora, a książka już się kończyła. Wniosek jest prosty - wciąga na maxa.
    Napiszę jeszcze krótko o samej akcji. Jak wyżej, myślałem, że z nudów przy niej usnę, bądź wezmę w międzyczasie do czytania jeszcze jedną, a do tej już nie wrócę.
    Zaskoczyłem się niesamowicie. Akcja nudna nie jest w ani jednym fragmencie. Nie jest też wzięta z kosmosu. Problem, który się w niej pojawia, dotyczy, jak wskazuje tytuł, kokainy. Jest to problem widziany oczami Polaka, być może odbiega więc trochę od rzeczywistości.
    Książka przenosi nas do gorącej Ameryki, na granicę USA i Meksyku. Wśród członków narkotykowego "gangu" jest ktoś, kto nie powinien się tam znaleźć - młoda kobieta, w Meksyku szanowana ze względu na bycie członkiem rodziny najgroźniejszego i najinteligentniejszego spośród "złych". Dodatkowym smaczkiem tej powieści jest to, że pewna mądra pani odkryła szczepionkę na raka oraz lek hamujący proces starzenia. W grę wchodzą więc naprawdę wielkie pieniądze. Członkowie meksykańskiej bandy stoczą bój z najwyższymi władzami USA, które oczywiście zrobią wszystko, żeby tak wielkie odkrycie im nie "uciekło". A w samym centrum akcji, przez zbieg okoliczności, znajduje się inteligentny pisarz szukający weny. Zakończenia nie zdradzę, jednak jest ono bardzo oryginalne i nie pozostawia niedosytu.

    Czy kobiecie uda się uwolnić od meksykańskiego zła? Czy szczepionka stanie się najgorętszym towarem na czarnym rynku? Na te pytania nie odpowiem, zapraszam do lektury :)

    t.bolach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. gracja313@tlen.pl
    Polecam ci książkę „Ukryte” D. Kimberly. To nie jest kolejna książka jedynie o zakochanej dziewczynie w jej najlepszym przyjacielu, chociaż pojawia się tutaj taki wątek. Violet rozwiązuje ze swoim darem zagadkę kryminalną, która jest – z każdą kolejną ofiarą – coraz bardziej mroczniejsza i niebezpieczna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wakacje to okres, w którym mamy przeważnie dużo czasu na refleksję. Z tego powodu polecam Ci książkę Jana Guillou "Zło". Literatura ponadczasowa, studium przemocy tak dokładne, że aż zadziwiające. Zdecydowanie coś, co trzeba w życiu przeczytać.
    dookola@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli odwiedzasz mojego bloga to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi z tego powodu ogromnie miło i postaram się na niego odpowiedzieć.

Reklama