1.03.2013

Stosik #2 Stack #2

Ostatni stosik dodałam w czwartek, jednak doszłam do wniosku, że lepiej będzie jak stosiki będę dodawać w weekend, ponieważ bibliotekę i księgarnie odwiedzam w sobotę :)
Także w dzisiaj byłam w bibliotece, co zaowocowało takimi o to książkami :)


 
Od góry:
  •   "Na zawsze" - Alyson Noel - jest to ostatnia część serii "Nieśmiertelni", która zaczęłam czytać już ileś temu. Wybrałam ją głownie ze względu na to, że chciałabym w końcu skończyć czytanie tej serii.
  •  "Nocna gwiazda" - Alyson Noel - jest to przedostatnia część serii "Nieśmiertelni". Powód wypożyczenia taki sam jak wyżej :D
  •  "Kocham cię prawie aż po śmierć" - Tate Hallaway - Ta książka trafiła przypadkiem w moje ręce. Co prawda pamiętam, że trochę temu bardzo chciałam ją przeczytać, a później mi przeszło. Tak więc zobaczymy co z tego wyjdzie.
  •  "Zbuntowany książę" - Celine Kiernan - Jest to ostatnia część trylogii, którą wręcz ubóstwiam. Przeczytałam pierwszą część jak tylko została wydana, po czym tak chciałam przeczytać resztę, że znalazłam angielskiego e-booka i z powodu braku czytnika, wzięłam się za inne książki. Natomiast ostatnio znów zapragnęłam ją przeczytać. Jestem niezmiernie szczęśliwa, iż w końcu mam taką możliwość.
  •  "Królestwo cieni" -  Celine Kiernan - To natomiast jest 2 część. :)
  •  "Bogini oceanu" - P.C. Cast - Tą książkę wybrałam ze względu na to, iż jest ona przeznaczona dla starszych czytelników.
  •  "Istoty chaosu" - ,
The last stack I posted on Thursday, but I thought that weekend would be a better time to post stacks. Normally I go to book stores or library on Saturday.



  • "Night Star" - Alyson Noel - It's one before last book in The Immortals" series. The same reason as before.
  • "Almost to Die For: A Vampire Princess Novel"- Tate Hallaway - This book was chosen by accident. I remember that some time ago I wanted to read it. So we will se how it turns out. :)
  • "The Rebel Prince: Moorehawke Trilogy, Book 3"- Celine Kiernan - It’s the last book in the trilogy, which I adore. I read the first book as soon as it was published and I liked it so much that I needed to read the others immediately. I found an English e-book, but I had nowhere to read it, so I went on to read other books. So I'm very happy that I finally have the chance to read it.
  • "The Crowded Shadows - Moorehawke Trilogy 2" - Celine Kiernan - It's the second book. Same as before.
  • "Goddess of the Sea" - P.C. Cast - I ended picking up this book because of the audience for which it was written. 
  • "Beautiful Chaos - Beautiful Creatures Book 3" - Margaret Stohl, Kami Garcia - I picked this book because I really enjoyed previous two and it was available so I borrowed it.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli odwiedzasz mojego bloga to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi z tego powodu ogromnie miło i postaram się na niego odpowiedzieć.

Reklama