21.02.2013

Stosik #1 Stack#1


Stosik książek, które wypożyczyłam z biblioteki jakiś tydzień temu.

Od góry:
  • "Geneza" - Jessica Khoury - wybrałam ją z racji tego, że strasznie mi się podobał zwiastun i zapowiedź. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
  • "Nadciąga burza" - Robin Bridges  - recenzja już na blogu
  •  "Wykradziona" - Alyxandra Harvey - ta wpadła w moje ręce przez przypadek, nie planowałam jej wypożyczyć. Nie mniej jednak książki tej autorki bardzo mi się podobają. Mam nadzieję, że ta mnie nie zawiedzie
  • "Cyrk nocy" - Erin Morgenstern - Po przeczytaniu zapowiedzi byłam dość sceptycznie nastawiona do tego tytułu, ale jakimś cudem jak ją zobaczyłam w bibliotece zapragnęłam ją przeczytać.
  • "Intruz" - Stephenie Meyer - recenzja już na blogu
Stack of books I have borrowed from the library about one week ago.

From the top:
  • "Origin" - Jessica Khoury - I picked this book because I loved the trailer. We'll see how it goes.
  • "The Gathering Storm" - Robin Bridges - review already on the blog
  • "Stolen away" - Alyxandra Harvey - I hadn't planned to borrow it. But I like this author books, so I hope it won't disappoint me.
  • "The night circus" - Erin Morgenstern - I was thinking about this book rather sceptically, but as soon as I had seen it in the library I needed to read it.
  • "The Host" - Stephenie Meyer - review already on the blog

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli odwiedzasz mojego bloga to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi z tego powodu ogromnie miło i postaram się na niego odpowiedzieć.

Reklama