10.06.2013

Ogłoszenie Announcement



Przychodzę do was dzisiaj z wyjaśnieniami, dlaczego tak długo nie było żadnej recenzji na blogu. Chciałam na prawdę chciałam jakąś napisać, ale podczas długiego weekendu byłam poza Polską i nie miałam okazji ani dostępu do internetu na tyle, aby napisać coś sensownego. Następnie nauczyciele w szkole przypomnieli sobie, że niedługo trzeba wystawić oceny i jakoś tak wyskoczyło kilka sprawdzianów. Natomiast w tym tygodniu czeka mnie ważny egzamin językowy, do którego się przygotowuje. Z tego powodu z przykrością oznajmiam, iż prawdopodobnie do końca tygodnia nie pojawi się żadna nowa recenzja. Za co najmocniej przepraszam, niestety zmusiły mnie do tego okoliczności.
Mam nadzieję, że zrozumiecie.



I'm coming to you with an explanation why so long no posts. I wanted really wanted to write a review, but during the long weekend I was out of Poland and hadn't any chance or internet connection to write something reasonable. Then teachers suddenly remembered that in couple weeks they have to grade us so some tests came into the picture. Moreover this week I'm taking a language exam I have been preparing for. Because of this with great pain I'm announcing that it is probable that there won't be any new review till the end of this week. I'm really sorry but it's due to circumstances.
I hope you'll understand.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli odwiedzasz mojego bloga to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi z tego powodu ogromnie miło i postaram się na niego odpowiedzieć.

Reklama