3.06.2013

Bloglovin

Ostatnio na kilku blogach pojawiła się notka, że można je obserwować na bloglovin'. Jednym z powodów
tego małego zamieszania jest informacja o zmianach w google, a mianowicie zniknięciu GoogleReader. Sama nie wiem, co o tym myśleć, ale nad założenie konta na bloglovin' zastanawiałam się już jakiś czas i stwierdziłam, iż teraz jest ku temu idealna okazja.


Tak więc od dzisiaj możecie mnie obserwować również przez bloglovin'.
Wystarczy kliknąć w powyższy link, obrazek w notce albo obrazek w panelu po prawej :)


Recently on couple of blogs I have noticed posts that you can now follow them on bloglovin'. One of the reasons for this little fuss is information about disappearance of GoogleReader. I don't know what to think about this but I was thinking about creating an account on bloglovin' for some time now. So I decided now it is the perfect opportunity to do so.


From now on you can also follow me on bloglovin'.
All you need to do is to click the link above, picture in this post or picture in the right panel.

2 komentarze:

  1. Może ja też założę sobie konto na Bloglovin... Tak na wszelki wypadek. Google + jakoś nie mam ochoty zakładać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja nie przepadam za Google+ :)

      Usuń

Jeśli odwiedzasz mojego bloga to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi z tego powodu ogromnie miło i postaram się na niego odpowiedzieć.

Reklama