10.12.2013

Konkurs Mikołajkowy - WYNIKI

Podejrzewam, że ten post był wyczekiwany przez was, z tego powodu postarałam się wyłonić zwycięzców jak najszybciej się dało. Uwierzcie mi to nie było wcale takie proste, jak się mogłoby wydawać. Owszem z losowaniem poszło sprawnie, ale wybranie zwycięskiej odpowiedzi przeze mnie było naprawdę ciężkie. I tutaj mam dla was dobrą wiadomość, ponieważ liczba zgłoszeń przerosła moje oczekiwania no i nie wiedziałam, którą odpowiedź wybrać, więc zwycięzców będzie aż trzech.

Jeśli chodzi o wybór zwycięzców. Każde zgłoszenie do losowania zostało przeze mnie sprawdzone, wiem, że może się to wydawać dość ekstremalne, ale chciałam aby wszystko było przeprowadzone fair. Jeśli chodzi natomiast o odpowiedź na pytanie to nie brałam tutaj pod uwagę czy czytałam książkę i ją znam czy nie. Moim głównym kryterium było to czy odpowiedź przemawiała do mnie i w większości tym się kierowałam. Aby już dłużej nie przeciągać oto zwycięzcy:

Losowanie 



Odpowiedź na pytanie 


Gratuluje zwycięzcom i przypominam, że macie 3 dni na wysłanie mi adresu do wysyłki od dzisiaj, ponieważ e-maile do was zostały już wysłane.

Mam nadzieję, że podobał się wam konkurs, ponieważ już niebawem kolejny, z okazji pierwszych urodzin bloga. No może nie takie niebawem, ponieważ w lutym, ale na pewno będzie, a ja już zaczęłam myśleć nad nagrodami :D
I jeszcze jedno małe pytanie, chcielibyście, abym od czasu do czasu robiła tagi na blogu?

5 komentarzy:

  1. Nie! Byłam tak blisko! To się nazywa być pechowcem xd
    Mimo wszystko gratuluję zwycięzcom! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też byłam blisko! Zaraz za tobą! Szkoda, że nie ma nagród pocieszenia xD za 2 i 3 miejsce :D no ale cóz moze nastepnym razem... ;) a tym razem gratuluje zwyciestwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsunęłaś mi ciekawy pomysł. Będę musiała nad tym pomyśleć i zobaczymy co z tego wyjdzie przy następnym konkursie :)

      Usuń
  3. Ah pierwsza za podium..;)
    Gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja jak zawsze nie mam szczęścia :(((( Beti

    OdpowiedzUsuń

Jeśli odwiedzasz mojego bloga to pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi z tego powodu ogromnie miło i postaram się na niego odpowiedzieć.

Reklama